Βραβεία στα καλύτερα έντυπα και site: Δείτε τους νικητές

0
29

Στη Βιέννη, μέσα στην πανέμορφη αίθουσα του δημαρχείου της πόλης απονεμήθηκαν και φέτος όπως κάθε χρόνο τα ευρωπαϊκά βραβεία σε εφημερίδες (έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος) στο πλαίσιο του European Publishing Congress. Φέτος το συνέδριο, του οποίου χορηγός είναι η Japan Tobacco International, παρακολούθησαν 500 δημοσιογράφοι από 35 χώρες.

Περιοδικό της χρονιάς βγήκε ο Economist, ο οποίος «εν μέσω ταραγμένων καιρών στην πολιτική, έχει τεράστια σημασία και ευθύνη. Με μια ξεκάθαρη δέσμευση για την καλύτερη ποιότητα, το 175 ετών περιοδικό ενισχύει την εμπιστοσύνη στη δημοσιογραφία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η φιλόδοξη και απαιτητική φιλοσοφία του παίρνει σοβαρά υπόψη τους αναγνώστες – και λειτουργεί καλά και στην εμπορική πλευρά.

Το βραβείο ψηφιακής πλατφόρμας απονεμήθηκε στη γερμανική εφαρμογή Apotheken Umschau στην οποία μπορείς να ψάξεις συμπτώματα, φάρμακα, ακόμα και θεραπείες για οτιδήποτε έχεις.

Ευρωπαϊκή Start Up της χρονιάς βγήκε η ελβετική Republik. Πρόκειται για ένα πολιτικό συνδρομητικό περιοδικό.

Βραβείο αριστείας Digital Storytelling πήρε το άρθρο «No man’s land» από την 24sata με έδρα το Ζάγκρεμπ της Κροατίας.

Επίσης βραβεία αριστείας έλαβαν μεταξύ άλλων:

EDITORIAL CONCEPT: το γερμανικό Der Kontext

PRODUCT & USABILITY: Berliner Schul-Finder Funke Media Group (Berlin, Germany)

BUSINESS MODEL Subscription First: The New Handelsblatt Paywall

SOCIAL MEDIA STRATEGY Instagram Stories @salzburgernachrichten Salzburger Nachrichten

AUDIENCE MARKETING The Economist: Open Future

Στο συνέδριο, το οποίο άνοιξε με χαιρετισμό ο Αυστριακός καγκελάριος Σεμπάστιαν Κουρτς, δημοσιογράφοι και εκδότες από όλο τον κόσμο μίλησαν για τις προκλήσεις της εποχής και πώς αλλάζει ο ρόλος τους.

Η αρχισυντάκτρια του Economist Marina Haydn έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα προκλητικά εξώφυλλα του περιοδικού, σημειώνοντας ότι θέλουν να κάνουν τον αναγνώστη να πάρει θέση ακόμα και σε δύσκολα ζητήματα: «Είμαστε πάντα υπέρ της αλλαγής και δεν φοβόμαστε να πούμε τη γνώμη μας. Το 1996 υπερασπιστήκαμε τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, τώρα είμαστε ξεκάθαρα υπέρ της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας». Συνέχισε εξηγώντας ότι στο περιοδικό «παλιά πουλάγαμε αυτό που είχαμε στην αίθουσα σύνταξης, τώρα προσαρμοζόμαστε σε αυτό που θέλει ο καταναλωτής», ενώ τόνισε ότι δίνουν μεγάλη έμφαση στα social media κυρίως με στόχο τους νεότερους αναγνώστες.

Από την πλευρά του ο Sebastian Turner της Tagesspiegel δήλωσε ότι προσπαθούν να εστιάσουν σε συγκεκριμένους τομείς, αφήνοντας απέξω κάποιους άλλους, αφενός για να μην πέφτει η ποιότητα και αφετέρου επειδή δεν επαρκούν τα χρήματα. «Γράφουμε για υγεία, γιατί στη Γερμανία εργάζονται πολλοί σε αυτόν τον τομέα και είναι σημαντικό. Γράφουμε και για επιστήμη, αλλά για παράδειγμα δεν γράφουμε για σπορ. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα το ίδιο». Πρόσθεσε δε ότι προσπαθούν να διοργανώνουν διάφορες δράσεις όπως ημερίδες και συνέδρια με πρόσφατο παράδειγμα το «Φεστιβάλ Δημιουργικής Γραφειοκρατίας», το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν επίσης οι σύγχρονες τάσεις στη δημοσιογραφία, οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν νέο σχεδιασμό στις εφημερίδες και δημοσιογραφία δεδομένων όσον αφορά το περιεχόμενο, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι συμμετέχοντες και για τα περίπτερα του συνεδρίου με αυτό του χορηγού Japan Tobacco International να κλέβει τις εντυπώσεις.

vienna2



Πηγή: Πρώτο Θέμα