Ο Μηταράκης δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ και πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο

0
27

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές» είπε ο Νότης Μηταράκης – Πραγματοποίησε απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, καθώς δεν μπορούσε να επικοινωνήσει

Επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ έκανε ο νέος υφυπουργός Εργασίας, Νότης Μηταράκης. Ωστόσο οι προσπάθειες δεν τελεσφόρησαν και ο ίδιος απηυδισμένος πραγματοποίηση απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware», ανέφερε μετά την επίσκεψή του ο κ. Μηταράκης.

«Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» πρόσθεσε.



Πηγή: Πρώτο Θέμα